Kuntavaaliehdokkaiden valinta on nyt ajankohtaista

12.10.2020

Jäsenäänestys kuntavaaliehdokkaista alkoi tänään verkossa

Hyvä Itäkeskuksen sosialidemokraattien jäsen

Jäsenäänestys kuntavaaliehdokkaista järjestetään nettivaalin (12.-25.10.) ja uurnavaalin (27.-30.10.) yhdistelmänä. Vaalissa saa äänestää 1-12 ehdokasta. Piirikokous 7.11.2020 valitsee ensimmäiset ehdokkaat jäsenvaalin tuloksen perusteella.

Osastomme jäsenistä seuraavat kolme henkeä ovat ehdolla kuntavaaliehdokkaaksi:
22, Finne Tuomas, tuottaja
26, Hakala Mika, huoltoteknikko
86, Mikkolainen Kalle, projektipäällikkö

Äänestämisestä on tullut sinulle ohje piiritoimistosta. Tässä sama ohje uudestaan:

Merkitse äänestyslippuun kannattamasi ehdokkaiden numerot siihen järjestykseen, missä toivot heidän tulevan valituksi.

Äänestäminen nettivaalissa
Nettiäänestys on käynnissä 12.-25.10. ja pääset äänestämään tämän linkin kautta: https://vaalit-sdp-fi.pwire.fi/

Nettiäänestykseen voi kirjautua joko jäsennumerolla ja salasanalla, tai pankkitunnuksilla (pankkitunnuksilla kirjautuessa et tarvitse jäsennumeroasi). Jos et pääse kirjautumaan pankkitunnuksilla, sinulla todennäköisesti ei ole jäsenrekisteriin merkittynä henkilötunnuksen loppuosaa. Henkilötunnus voidaan lisätä jäsenrekisteriin, jolloin pääset äänestämään. Ongelmatilanteissa ota aina yhteys piiritoimistoon: carola.gronlund@sdp.fi, p. 044 306 1294.

Kirjautua voit myös mobiilivarmenteella tai jäsennumerolla ja salasanalla. Salasanan voi tilata kirjautumissivulta. Jos et muista jäsennumeroasi, ota yhteys piiritoimistoon: carola.gronlund@sdp.fi, p. 044 306 1294. Kun olet painanut äänestä-nappia, et pääse enää muuttamaan antamiasi ääniä, etkä pääse äänestämään toista kertaa.